Prostitutka Sára rozjíždí nový byznys

SáraZákladní vymezení podnikatelského plánu s potěšením. Vstup do odvětví červených luceren není investičně náročný, jen morálně.

 

Morálku necháme stranou stejně jako právní náležitosti. Připusťme alespoň na pár minut, že prostituce je řemeslo jako každé jiné a my se nyní snažíme rozběhnout novou firmu. Vypomůžeme si informacemi, které jsme publikovali v rubrice Sex za peníze a zároveň je obohatíme o informace, které s tímto byznysem souvisí. Čtěte také: Jak začít podnikat v pěti snadných krocích

Sára jde do bizu

Sára skončila s řemeslem, avšak nicnedělání jí začalo vadit. Začala přemýšlet o návratu do světa červených luceren, nadýchaných baldachýnů a prahnoucích mužů toužících si za úplatu splnit nejeden tajný sen s lepou děvou. Čtěte také: Prostitutka Sára končí s řemeslem

O prostitutce Sáře jsme se na stránkách finančního serveru investia.cz věnovali v několika článcích. Mezi čtenáři jsou texty hojně navštěvované a občas nám i napíšete váš postřeh nebo komentář. Sára zkrátka jede. I když se angažuje v černočerné branži, kde není nouze o ztrátu sebeúcty a ve které je rozbíjení lidských osudů na denním pořádku. Přesto nám to nedalo a vymysleli jsme nový příběh. Ten lze do určité míry použít jako podklad pro byznys plán.

Privát nebo klub?

Z erotické mapy lze vyčíst, že rozdíl mezi privátem a klubem se do značné míry stírá. Třeba podle počtu společnic je vcelku jedno, jak budete svůj podnik nazývat. V klubu je volnější atmosféra. Můžete tam jen zajít na drink, pobavit se s dívkami a když si nevyberete, dopijete a jdete o dům dál. U privátů luxus výběru na místě trochu padá, neboť ve většině případů nemáte příliš možností si prohlédnout všechny dívky. Jdete v podstatě naslepo. Buďto na základě reference anebo již za takovou svlečnou, u které jste byli posledně. Čtěte také: Zhodnocení peněz: Banky, fondy nebo podnikání?

Ceny, marže a výkony

Cena je základ podnikání. Jestliže jí nastavíte příliš vysoko, nikdo se k vám nepohrne, bude-li příliš nízko, dveře se možná netrhnou. Zbytečně ale přicházíte o část výnosů, které byste mohli realizovat tím, že byste zkrátka neposkytovali služby za pakatel. V Praze se ceny za využití společnice pohybují okolo 1500 korun. Pro vyzkoušení nebo jednorázové potěšení nejde pro průměrně vydělávajícího zákazníka o žádnou pekelnou sumu. Pro pravidelné návštěvy je vhodnější mít příjmy vyšší. S tím kalkuluje i Sára. Z vlastní zkušenosti ví, že je lepší mít pár klientů denně, než se mordovat s bezpočtem mužů, které zlákala nízká cena.

Jak na přidanou hodnotu

Kromě vhodně nastavené ceny jsou důležité služby. Kdysi hojně rozšířený systém základní ceny a příplatků za cokoliv postupně mizí. Respektive za „extras“, jak se rozšířené služby nazývají odbornou nornickou terminologií, se i nadále považuje například anální sex nebo orální sex bez kondomu. Naopak orál s (tedy s prezervativem) je často v základní ceně. Případně i líbání, jenž zase souvisí se sympatiemi, které nastanou během několika prvních vteřin mezi dívkou a jejím klientem. Co však lze doporučit nejvíce, je tzv. GFE přístup (z anglického Girlfriend Experience), což se dá přeložit jako sex s přítelkyní. Ten se stává klíčovou metrikou, kterou klienti používají při hodnocení slečen.

Marketing pro dospělé

Marketing je v tomto oboru záležitostí několika mála médií a katalogů. Tuzemské scéně dominuje především server Sex.cz a inzertní časopis Annonce. Své místo mají i diskusní fóra, na kterých si muži vyhledávající tyto služby vyměňují své zkušenosti. Jsou důležitou informační studnicí nejen pro ostatní klienty, tak i pro druhou stranu barikády jako jsou provozovatelé nočních podniků či pro samotné dívky. Čtěte také: Chci vydělat peníze a nevím jak

A protože nechceme naše čtenáře zahlcovat spoustou informací v jednom příspěvku, rozhodli jsme se pro pokračování. Věnujte i nadále pozornost finančnímu serveru investia.cz. Tento článek vznikl na základě úvah a rešerší členů investia.cz think tanku. Čtěte také: Jak na peníze bokem

Líbil se vám tento článek?
Pomozte nám s jeho propagací a sdílejte ho na svém Facebooku či na jiné sociální síti, kterou používáte. Děkujeme.