Jak udržet v chodu podnik červených luceren

SáraKaždé podnikání provází celá řada úskalí. Největší výzvou je udržení byznysu v chodu a dlouhodobě z něho získávat užitek.

 

V našem čtenářsky oblíbeném seriálu o sexu za peníze přinášíme řadu pohledů na tento způsob obživy. Nyní popíšeme, jak udržet v chodu noční podnik nabízející potěšení.

Nejslabším a zároveň nejsilnějším článkem podniku jsou slečny, které za úplatu poskytují rozkoš. Jejich výkony, stejně tak i přístup ke klientům se odráží na spokojenosti všech zúčastněných. V praxi existují příklady, kdy špatný přístup k zákazníkům vedl nejprve k propuštění dané společnice anebo dokonce k zániku příslušného podniku.

Lidé na prvním místě

Klíčovým prvkem každého zařízení poskytující hezké chvilky jsou lidé. Z psychologického hlediska by prostitutka měla být osoba, která dokáže vyjít s kýmkoliv. Samozřejmě to neplatí tehdy, je-li klient nevábného vzhledu anebo chce po slečně atypické služby či po ní vyžaduje pohlavní styk bez ochrany. Ne každá žena je schopna dlouhodobě působit mile a přívětivě. Jedna věc je vytíženost, jinou pak určité pohrdání svými klienty jako takovými. Únavu a z ní pocházející stres a napětí vyřeší odpočinek, aroganci buďto důrazný pohovor, psycholog anebo vyhazov. Jiným dilematem bude, jestli v podniku budou slečny, které jsou čerstvě plnoleté, anebo dámy v pokročilém věku.

Obdobné vymezení bude platit i pro to, jestli dáte přednost štíhlým či plnoštíhlým postavám žen. Totéž platí o vlasech nebo tetování. Preference klientů jsou různé. Pro dlouhodobější byznys je vhodné pozicovat podnik na určitý typ slečen (mladé studentky, milf nebo mature dámy).

Vybavení podniku

Postel je základním prvkem každého privátu či jiného nočního podniku. S ohledem na četnost jejího použití a zvláště s ohlédnutím na aktivity, které na ni budou prováděny, je vhodné pořídit bytelnější kus. Kromě robustních postelí je nutné vybavit podnik pračkou se sušičkou, ve které se budou prát prostěradla, ručníky a osušky. Jejich spotřeba může být v zaběhnutém podniku s několika slečnami přítomnými non-stop značná.

Férovost vůči klientům

Krátkodobě působící podniky se od těch dlouhodobých bezpečně odliší férovostí vůči klientům. To platí především při používání fotografií v inzerátech, službách, jenž poskytují pracovnice zařízení a v neposlední řadě i pružné řešení stížností klientů.

Na úspěšném chodu podniku závisí samozřejmě mnohem více faktorů. Nyní jsme si vyjmenovali ty, které se dotýkají přímo návštěvníků.

Líbil se vám tento článek?
Pomozte nám s jeho propagací a sdílejte ho na svém Facebooku či na jiné sociální síti, kterou používáte. Děkujeme.